Yazı İşleri Müdürü

Şeref GÖKDERE

 

 

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ GÖREV TANIMI FORMU

Doküman No  
İlk Yayın Tarihi 1.07.2019
Revizyon Tarihi 18.10.2024
Revizyon No 1
Sayfa 1
BİRİM GENEL SEKRETERLİK - YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
ADI-SOYADI Şeref GÖKDERE
UNVAN Yazı İşleri Şube Müdürü
VEKALET Murat YAZICI, Fatma KUYU, Recep TUNÇ
SORUMLULUK VE GÖREVLER Rektör, Rektör Yardımcıları, Genel Sekreter tarafından havale edilen kurum içi ve dışı yazışmalar, 
Yazı İşlerine gelen ve giden evrakların en kısa sürede ilgili birimlere ulaştırılması, 
Birim personeli arasında iş bölümünü sağlar, gerekli denetimi ve gözetimi yapar, 
Hizmetin gerçekleştirilmesinde personele yazılı ve sözlü görevler vererek, görevlerin takibini yapmak, 
Yapılacak yazışmaları kontrol etmek, paraf etmek ve üst yöneticilere sunmak, 
Personelin kılık kıyafet, devamsızlık vb. hususlarını denetlemek ve takip etmek, 
Görevleriyle ilgili toplantılara katılmak, 
Genel Sekreterliğin misyon ve vizyonunu belirleyerek, tüm çalışanlarla paylaşarak, gerçekleşmesi için çalışanları motive etmek, 
Personelin sorunlarını tespit ederek, çözüme kavuşturmak, gerektiğinde üst yöneticilere iletmek, 
Büronun fiziki donanımı ile personelin etkili, etkin ve malzemelerin ekonomik olarak kullanılmasını sağlamak, 
İdari personelin izinlerini işleyişi aksatmayacak şekilde düzenlemek, 
Değerlendirme ve kalite geliştirme çalışmaları için standartların belirlenmesini sağlamak, 
Personelin işlerini daha verimli, etkin ve kaliteli yapmalarını sağlayacak, beceri ve deneyim kazanmaları için sürekli gelişme ve iyileştirme fırsatlarını yakalayabilmelerine olanak tanımak, 
Kurum, kuruluş ve şahıslardan gelen yazılara en kısa sürede cevaplandırması için gerekli işlemleri yapmak, 
Birimin işleri düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlamak, 
Personel arasında koordinasyon sağlamak, mevzuatta verilen görev ve yazışmaları zamanında eksiksiz olarak yaptırmak, 
Personelin teknolojik gelişime ve kurumsal iletişime açık, evrensel değerlere ve insan haklarına saygılı olarak, etik anlayışına uygun şekilde hizmet vermesini sağlamak, 
Hizmetlerin geliştirilmesi yönünde uygulamada karşılaşılan sorunları ortadan kaldıracak tekliflerde bulunmak, 
Personel maaş ödeme işlemlerinin yürütülmesi. 
Üniversitemiz Rektörlük İdari birimlerinin Emekli Keseneklerinin Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirilmesi. 
Fazla Mesai ödeme işlemlerinin düzenlenmesi ve takip edilmesi. 
Üniversitemiz üst yönetimi ve birimimize ait yurtiçi geçici görev yolluk, yurtdışı geçici görev yolluk ve yurtiçi sürekli görev yolluk ödeme işlemleri. 
Üniversitemizin temsil ağırlamaya ilişkin tüm işlemlerinin yürütülmesi. 
Bakım-onarım ödemeleri. 
Mal, malzeme ve hizmet alımları. 
Üniversitemiz ve birimlerimize ait diğer çeşitli ödeme işlemleri. 
Bütçe ve tahakkuk işlemleri ile ilgili tüm yazışmaların yürütülmesi. 
 İç Kontrol ile ilgili iş ve işlemler ile birimimiz internet sitesinin düzenlenmesi. 
Gerektiğinde ikiz görevlisi olduğu personelin iş ve işlemlerinin yürütülmesi. 
Rektör, Rektör Yardımcıları, Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı tarafından verilen diğer görevleri yapmak, 
Yukarıdaki iş ve işlemlerin ilgili memurlar tarafından yerine getirilmesini sağlamak,
YETKİLERİ Yukarıda belirtilen görev ve sorumlulukları gerçekleştirme yetkisine sahip olmak, 
Faaliyetlerin gerektirdiği her türlü araç, gereç ve malzemeyi kullanabilmek, 
Yazışmalarda paraf atmak, personelin izinlerini onaylamak, 
Emrindeki personele iş verme, yönlendirme, yaptıkları işi kontrol etme, düzeltme, gerektiğinde uyarma yetkisine sahip olmak.
ONAYLAYAN Doç. Dr. Veysel TURAN İMZA TARİH
Genel Sekreter V.
Bu dokümanda açıklanan görev tanımını okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum. İMZA TARİH
Şeref GÖKDERE