Genel Bilgiler

KURULUŞUMUZ VE GÖREVLERİMİZ
Kuruluşumuz
Yazı İşleri Müdürlüğü Üniversitemiz Yönetim Kurulu'nun kararı ile Genel Sekreterlik bünyesinde kurulmuştur.
Yasal Dayanak:
2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun 51 inci madde çerçevesinde görev yapmakta olup bu maddeyi de içine alan 124 Sayılı, Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 27 nci bölümünde Yazı İşleri Müdürlüğü'nün faaliyeti devam etmektedir.

Yazı İşleri Müdürlüğü'nün işlemleri

  • Genel Sekreterlik tarafından havale edilen yazılar. (Kurum içi ve dışı yazışmalar)
  • Fakülte Yüksekokul dışı ve Enstitülerin kurum yazışmaları.
  • Üniversitemiz Senato ve Yönetim Kurulu bileşenlerinin hazırlanması; eklerin rejimlerine ait sorun; Senato ve Yönetim Kurulu kişisel kayıtlarının güncel bilgileri; Ortaya çıkan kararların yazılması, çoğaltılması ve sürdürülmesinin yapılması, kararların kaydedilmesi.
  • Gizli yazışmaların takibi.

Misyonumuz

Bingöl Üniversitesi'nin yazışmalarına entegre edilmesi gereken cevapların daha verimli ve etkin bir şekilde biçimlendirilmesi, hedef ve sonuç odaklı hale getirilmesi, idari ve yasal mevzuatı düzenli takip eden standartlar oluşturmak.

Vizyonumuz

Bingöl Üniversitesi'nin yazışma hizmetlerini planlayarak yürüten; Üniversitenin güçlü kurumsal kimlik ve oluşum oluşumu devam edecek; araştırıcı, paylaşımcı, çözümleyici yapılar; kalite anlayışını benimseyerek toplumun genel hizmetlerini sunabilen ve teknolojik gelişmeleri yakından takip eden bir birim olmak.

Kalite Politikamız

  • Kalite Politikaları çerçevesinde ihtiyaç ve beklentileri karşılamayı,
  • Teknolojiyi her alanda etkili kullanmak,
  • Çalışanların azaltıcı çalışmaları başlatılır,
  • Mevzuat ve standartlar sürdürülebilir şekilde sunulur,
  • Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmek ve tüm parçaları sürekli olarak iyileştirici bir birim olabilmektir